- Установка обновлений для Acrobat и Reader
- Автоматическое обновление из продукта
- Обновление Adobe Reader в интернете
- Обновление Adobe Reader и Adobe Acrobat вручную
- Adobe Connect Downloads and Updates
- Adobe Connect meeting application
- Meeting Applications for Adobe Connect
- Patches for Adobe Connect (licensed deployments)
- Adobe Connect Apps
- Additional Downloads
- Adobe Connect Mobile Applications
- Creative Cloud system requirements
- System requirements
- Desktop and mobile apps
- What Operating systems are supported
- System requirements for individual apps
- Creative Cloud desktop app
- Windows
- macOS
- Creative Cloud website
- Language availability
- Creative Cloud desktop app
- Creative Cloud website
- Creative Cloud apps
- Apps and services with limited language availability
- Adobe upgrade mac to windows
- Web Players
- Adobe Flash Player
- Authorware Player
Установка обновлений для Acrobat и Reader
На этой странице
某些 Creative Cloud 应用程序、服务和功能在中国不可用。
Компания Adobe рекомендует пользователям всегда обновлять программу до последней версии, чтобы повысить безопасность и стабильность работы. Порядок установки обновлений описан ниже.
Чтобы получить информацию о последней версии, см. раздел Заметки о выпуске.
Автоматическое обновление из продукта
Для установки обновлений для Adobe Reader и Acrobat из программы обновления Adobe выполните следующие действия:
- Запустите Adobe Reader или Acrobat.
- Выберите Справка > Проверить наличие обновлений.
- Следуйте инструкциям средства обновления для загрузки и установки последних обновлений.
Обновление Adobe Reader в интернете
- Откройте Reader и выберите Справка > О программе Adobe Reader. Обратите внимание на версию продукта.
- Откройте страницу Загрузка Adobe Reader. Веб-страница автоматически определяет версию операционной системы и Reader.
- Если на веб-странице указано, что доступна более новая версия, выберите Установить сейчас.
- Запустите загруженный файл и следуйте указаниям.
Обновление Adobe Reader и Adobe Acrobat вручную
Программы установки для всех поддерживаемых продуктов также отображаются на страницах загрузки продуктов (кроме полной версии Acrobat). Вы можете загрузить и вручную установить эти продукты следующим образом:
- Откройте продукт.
- Выберите Справка > О программе Acrobat или О программе Adobe Reader.
- Обратите внимание на версию.
- Закройте продукт.
- Если у вас не последняя версия, загрузите необходимую программу установки из следующих местоположений:
- Программы установки и обновления Adobe Acrobat Reader для Windows и macOS
- Обновления Adobe Acrobat для Windows и macOS
- Нажмите программу установки, чтобы загрузить ее. По завершении загрузки дважды нажмите загруженный файл и следуйте инструкциям на экране, чтобы выполнить установку.
Adobe Connect Downloads and Updates
某些 Creative Cloud 应用程序、服务和功能在中国不可用。
Use the upgrade timetable tool to determine when your Adobe Connect account will be upgraded to Adobe Connect 11.2.1
Note: The widget tool will only reflect the upgrade dates once the next Adobe Connect version has been announced.
Adobe Connect meeting application
The Adobe Connect meeting application offer greater performance and a better overall meeting experience and is required to share your screen in an Adobe Connect meeting. It can be installed before your meeting using the installers below.
For organizations that do not allow their end-users to install the Adobe Connect application the MSI installer is available for IT departments to deploy the application.
If using Firefox on Mac OS, you must right-click on the appropriate application link below and select «Save Page As» to download the application.
Meeting Applications for Adobe Connect
Adobe Connect meeting applications are backward compatible with earlier versions of Adobe Connect. Please note that although there is currently no application for Linux, users on Linux (Ubuntu, Red Hat, and OpenSUSE) can still attend, host, or present in meetings in the browser.
- For Windows (64 bit): Click here to install (version 2021.3.27.64, posted 1-April-2021. Release Notes)
- For Mac: Click here to install (version 2021.3.27, posted 1-April-2021. Release Notes)
- MSI installer for IT Administrators: Click here to download (download version 2021.3.27 in .msi format, posted 1-April-2021). The application version that will reflect in Windows ‘Program Files’ screen will be 2021.3.27.64. The MSI file supports standard command-line switches. However, for complete details, please visit this link.
- Standalone installer for Windows: Click here to download (download version 2021.3.27 in .exe format, posted 1-April-2021). The application version that will reflect in Windows ‘Program Files’ screen will be 2021.3.27.64.
For on-premise and managed services customers on older Adobe Connect versions (pre 11.0)
- For Windows (32 bit) : Click here to install (version 2020.1.5, posted 3-Feb-2020)
- For Mac: Click here to install (version 2020.10.3, posted 18-Nov-2020)
- MSI installer for IT Administrators : Click here to download (version 2020.1.5 .msi format, posted 3-Feb 2020, Release Notes)
- Standalone installer for Windows: Click here to download (version 2020.1.5.exe format, posted 3-Feb-2020, Release Notes).
Patches for Adobe Connect (licensed deployments)
The following patches are for use with licensed (On-Premise) deployments only.
Customers on hosted deployments will automatically be updated with these patches, and will get no value out of these files. Deployment instructions are included with these patches.
Adobe Connect Apps
Adobe Connect software offers you the ability to customize and extend its functionality to handle just about any of your web conferencing needs. Choose from a growing library of pre-existing apps, create your own, or leverage our trusted partners to develop customized apps for you.
Additional Downloads
Adobe Connect Mobile Applications
Adobe Connect Mobile enables you to attend a meeting from your iOS or Android device. Adobe Connect Mobile is optimized for a small screen and provides a great meeting experience.
Creative Cloud system requirements
某些 Creative Cloud 应用程序、服务和功能在中国不可用。
System requirements
Desktop and mobile apps
What Operating systems are supported
For optimal performance with Creative Cloud apps, we recommend you keep the operating system of your computer or mobile device up to date. For desktop apps, use no earlier than two versions back of Windows or macOS. For mobile apps, use no earlier than the previous version of iOS or two versions back of Android. See Operating system support guidelines for Creative Cloud apps.
System requirements for individual apps
For complete system requirements, click the link below for your Creative Cloud app. Find the system requirements for mobile apps in the system requirements for their companion desktop apps.
Creative Cloud desktop app
The Creative Cloud desktop app has the following requirements for Windows and Mac operating systems:
Windows
Minimum | Recommended | |
Processor | Intel®, AMD, or ARM processor with 64-bit support | |
Operating system | Windows 10 (64-bit) | |
RAM | 2 GB | 4 GB or more |
Hard disk space | 4 GB of available hard-disk space; additional space is required for installation | |
Internet | Internet connection |
macOS
Minimum | Recommended | |
Processor | Multicore Intel® processor with 64-bit support or M1 Apple Silicon processor | |
Operating system | macOS Sierra (version 10.12) and later | Big Sur 11.0 (Apple M1 silicon) | |
RAM | 4 GB | 16 GB or more |
Hard disk space | 4 GB of available hard-disk space; additional space is required for installation | |
The Creative Cloud desktop app won’t install on a volume that uses a case-sensitive file system | ||
Internet | Internet connection |
Creative Cloud website
The Creative Cloud website and associated websites, such as the Adobe Admin Console, are all designed to work optimally in the latest versions of Google Chrome, Safari, Firefox, and Microsoft Edge Chromium. You may have trouble using certain features on older versions of browsers.
Operating system | Supported browsers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Microsoft Edge Chromium Language availabilityCreative Cloud desktop appBrazilian Portuguese Italian Creative Cloud websiteBrazilian Portuguese Italian Creative Cloud appsAs a Creative Cloud member, you can download and install Creative Cloud apps in any language in which the products are available. So you can have different language versions of each product depending on your needs. See the product links in the system requirements section for a complete list of languages for each Creative Cloud app. Apps and services with limited language availabilityYou can choose from the following languages when using these products:
Adobe upgrade mac to windowsУстановка продуктов Adobe. Независимо от выбранного Вами варианта, продукт нуждается в Активации. Автономная установка подразумевает установку продукта с помощью Программы установки (Install). Отключение интернета не требуется. Главное отличие Автономной установки от установки через Creative Cloud — фиксированная версия продукта под конкретный Adobe Zii, который скачивается вместе с продуктом. В такой связке вам не придётся задумываться о совместимости продукта и патчера. Ссылки на скачивание продуктов: Это далеко не все продукты, которые можно найти на нашем сайте. Устанавливать (обновлять) продукты через Creative Cloud можно только при полной совместимости версии продукта с Adobe Zii, т.к. устанавливать с помощью Creative Cloud можно только последние версии продуктов. Для установки необходимо скачать Creative Cloud с официального сайта и Опробовать продукт. Пробный период составляет 7 дней. Установить продукт повторно можно даже после истечения пробного периода. Применять Adobe Zii можно в любой момент, но лучше делать это перед первым запуском (до начала пробного периода). Существует два варианта для активации продуктов с помощью Adobe Zii. Активация перетаскиванием (Рекомендуется).
|