- HP All-in-One Printer Remote for Windows 10
- Обзор Softonic
- Бесплатное программное обеспечение для любителей печати
- Откройте для себя новый способ работы
- Отступать от офиса
- Hp aio remote windows
- HP AiO Remote not working in Windows 10
- AIO Remote and Windows 10
- HP aio remote app Windows phone (Windows 10) and both HP 6500 and HP 7500 printer
HP All-in-One Printer Remote for Windows 10
Обзор Softonic
Бесплатное программное обеспечение для любителей печати
Универсальный принтер HP All-in-One для Windows 10 — это специальное программное обеспечение, которое позволяет удаленно выполнять широкий спектр функций печати. Это настоящее благо для людей, которые находятся далеко от офиса и должны убедиться, что их печатные документы, фотографии или другие материалы готовы и ждут их, когда они вернутся.
Откройте для себя новый способ работы
В дополнение к планированию задач печати пользователи также могут использовать преимущества HP All-in-One Printer Remote для Windows 10 несколькими другими способами. программное обеспечение может использоваться для получения информации о конкретном принтере HP, к которому он подключен, например, о чернилах и тонерах. Это позволяет пользователям узнать, когда им нужно приобрести больше чернил и других расходных материалов, чтобы они не заходили слишком низко.
Отступать от офиса
HP All-in-One Printer Remote для Windows 10 предоставляет удаленным работникам дополнительную свободу, поскольку они смогут планировать офисные задачи, чтобы их могли собирать другие работники без фактического входа в офис или близко к их столу. Однако следует отметить, что, как следует из названия, HP All-in-One Printer Remote для Windows 10 совместим только с типовыми принтерами HP, в то время как любой, кто хочет воспользоваться программным обеспечением, также должен работать под управлением Windows 10.
Hp aio remote windows
Посты типа «А у меня ничего не работает» бессмысленны
Потому что я не знаю конфигурацию вашей сети (и даже если бы знал врятли бы смог помочь удалённо)
Лично у меня всё работает (Имеется МФУ HP LaserJet Pro CM 1415 fn, и два роутера D-Link DIR-320 и D-Link DIR-120.
Причём МФУ подключено по Ethernet кабелю к DIR-120 а DIR-120 к DIR-320 с которого раздаётся Wi-Fi.
И даже в такой «не самой прямой» конфигурации всё работает)
И как то раз в макдональдце поймал какой то принтер по Wi-Fi Direct
Уважаемый AssGuard,благодаря вам я практикуюсь в ванговании
Я вангую я вангую что у вас LaserJet Pro M1536dnf а не просто 1536
Я не нашёл информации есть ли у LaserJet Pro M1536dnf поддержка Wi-Fi Direct.
Если она есть, и он настроен на работу именно по Wi-Fi Direct, не удивительно что пытаясь подключится по обычному Wi-Fi у вас ничего не получается.
Проверьте воткнут ли в LaserJet Pro M1536dnf сзади Ethernet кабель если принтер печатает с компьютера а кабеля сзади нет то он точно подключён по Wi-Fi Direct.
Также может быть что для Wi-Fiя в офисе выделена отдельная сеть никак не связанная с принтером.
Если коротко я не был у вас в офисе и не знаю ваших настроек сети У меня слишком мало информации чтобы вам наванговать решение
Мне кажется нужно капать в этом направлении. В HP All-in-One Printer Remote есть где то настройки IP (не помню где точно я всего лишь переводчик).
И вообще в программе есть встроенный помощник но подключению. Им пользовались?
У меня на старой версии было так что пару раз поиск принтеров зависал приходилось перезагружать смартфон.
Сообщение отредактировал Gromozavr Stas — 29.09.14, 12:02
HP All-in-One Printer Remote 3.1.88 от 6 ноября 2014 г.
HP AiO Remote not working in Windows 10
Original Title: HP AiO Remote
HP AiO Remote is installed on my Dell Inspiron running Windows 10. I have a HP LaserJet Professional CP1520 Series PCL printer connected to the laptop via a USB port. However, HP AiO Remote informs that «Supply information is not available at this time.» It’s as if the app is not communicating with the printer. Any suggestions on how I might rectify this problem?
Thank you for keeping us posted.
We appreciate the time and effort you have put in to resolve the issue. I would like to assist you with further information from here.
Before proceeding any further, try to disable the installed antivirus in your computer to check if the communication with the printer is blocked.
Now please follow the below suggested methods and check if it helps to resolve the issue.
Method 1
Follow these steps to run the Windows in built troubleshooter for issues related to printer:
a) Write Troubleshooting in the search box and hit enter.
b) Click on Troubleshooting tab.
c) Click on view all option on the upper left corner.
d) Select the Printer option from the list.
e) Click Next to run the Troubleshooter.
Method 2
Start the Print Spooler service in case if it is stopped. To do so, follow the below steps.
- Press Windows key + X , select Command prompt (Admin) to bring up elevated Command prompt.
- Type the following commands at the command prompt. Press ENTER after each command line.
net stopspooler
net start spooler
exit
Hope the above information is helpful. If you need further information, feel fre to write to us and we would be happy to help you.
AIO Remote and Windows 10
06-26-2017 10:24 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
Is there anyway to adjust the settings of the app on Windows 10 so it doesn’t cover the full screen including the Task bar?
06-26-2017 11:11 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
It should not cover the whole screen. My suggestion: uninstall it and reinstall it, this will take no longer than 5 minins under normal environment. Please try
(a) Hit Windows key then croll down to HP AIO Printer Remot e,
(b) Right click and select Uninstall ,
(c) Now click Windows Store ,
(d) Search HP AIO Printer Remote,
(f) Click Launch to connect to printer.
BH
***
**Click the KUDOS thumb up on the left to say ‘Thanks’**
Make it easier for other people to find solutions by marking a Reply ‘Accept as Solution’ if it solves your problem.
06-26-2017 11:24 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
Thanks, but this did not solve my problem. I did find another app «HP Scan and Capture» which works better for me and doesn’t cover the entire screen.
06-26-2017 11:40 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
As you can see, HP AIO Remote Printer is mainly for mobile devices. For a Windows 10 PC/laptop, installing printer software and drivers is the way to go.
Back to your situation, did you upgrade/downgrade your computer ? Please run Windows updates few times, this may help.
BH
***
**Click the KUDOS thumb up on the left to say ‘Thanks’**
Make it easier for other people to find solutions by marking a Reply ‘Accept as Solution’ if it solves your problem.
HP aio remote app Windows phone (Windows 10) and both HP 6500 and HP 7500 printer
01-19-2017 02:30 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
Though the hp aio remote app is installed properly on my Windows phone (Lumia 640) and both my officejet printers (6500 and 7500) are visible in the app, it is not possible to print documents. Still test pages are printed regularly on both printers by using the app. The app shows the printingprocess to be completed, yet the printer doesn’t funtion. Anybody?
01-20-2017 02:17 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
Welcome to HP Forums, this is a great place to get support, find answers and tips.
Thank you for posting your query, I’ll be more than glad to help you out.
I understand that you are unable to print from your Windows phone (Lumia 640) to HP Officejet printers (6500 and 7500).
Don’t worry as I have a few steps that should help fix this issue.
And here’s the step by step guide for you in the link: http://hp.care/2dM26DN
Let me know how that works.
I hope you have a good day ahead.
Rainbow23
I am an HP Employee
If you found this post helpful, you can let others know and also show your appreciation by clicking the “ Accept as Solution ” button, “ Thumbs up » button!
01-20-2017 11:03 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
Thanks for your comment. Yet the step-by-step explanation on your link sent, doesn’t match with the images shown in the app. Can you please comment on this lay-out (Dutch version)?
01-21-2017 08:58 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
Thank you for your reply, I’ll be more than glad to help you.
I understand that the issue still persists after following the steps provided in the previous interaction.
You may also check the Microsoft link: http://hp.care/2jAThfa
Let me know if this works.
I hope you have a good day ahead.
Rainbow23
I am an HP Employee
If you found this post helpful, you can let others know and also show your appreciation by clicking the “ Accept as Solution ” button, “ Thumbs up » button!
01-23-2017 02:13 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
01-23-2017 02:18 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Permalink
- Email to a Friend
- Flag Post
Thanks for the response.
This appears to be some sort of port blockage on the phone.
I request you to reinstall the app once again and check if that solves the issue.
Hope this helps. Please share for more assistance.
Please click “ Accept as Solution ” if you feel my post solved your issue, it will help others find the solution.
Click the “ Kudos Thumbs Up » to say “Thanks” for helping!
«HP respects and is committed to protecting the personal information of our covered individuals.» You can read more in the HP Privacy Statement .
Note: HP doesn’t recommend any upgrade/downgrade of any hardware/software parts or software that is bundled with the product. It may affect the manufacturer’s warranty.
Resolv_S
I work on behalf of HP
If you found this post helpful, you can let others know by clicking the “ Accept as Solution ” button. You can also show your appreciation, with a kudos, by clicking the “ Thumbs up » button!