Hp psc 1310 all in one драйвера для windows

Драйвер для HP PSC 1310

Windows 8/8.1/10

Windows 7

Windows Vista

Установка драйвера в Windows 10

Чтобы принтер HP PSC 1310 начал правильно работать, требуется инсталляция драйвера. Надо взять именно то программное обеспечение, которые создавалось именно под данную модель устройства. Установка дистрибутива не отнимет много времени, вы все сможете сделать сами. Сперва вам надо скачать драйвер HP PSC 1310. Ссылка на нужный драйвер есть на этой странице. Наведите мышку на ссылку, кликните, чтобы началось сохранение на жестком диске.

Откройте папку, куда загрузился файл, и запустите драйвер. Для его установки нажмите на кнопку с соответствующим названием.

Чтобы во время установки не вылезали разные окна, надо разрешить программе выполнять на компьютере все процессы. Для этого жмите «Далее».

Можете ознакомиться с документацией и лицензией. Потом нажмите на пустой квадратик, который есть внизу. Когда там увидите галочку, кнопка «Далее» станет доступна для нажатия. Нажмите на нее.

Теперь можно подключать принтер. Соедините его с розеткой и с компьютером. Используйте для этого провода из комплекта. Включите устройство с помощью кнопки на корпусе. Система «увидит» устройство, и завершит настройки. Вы поймете, что этого произошло, по закрытию этого окна и открытию нового.

Читайте также:  Блокировка usb портов astra linux

Если вам нужен ярлык на рабочем столе, ставьте галочку. Потом нажмите «Готово».

Драйвер для принтера HP PSC 1310-серии (модели: 1310 / 1311 / 1312 / 1315 / 1317 / 1318) и 1510-серии (модели: 1510 / 1513)

/
Windows
10 / 8.1 / 8
22.07.2016 14.8.0 326.2 [MB] Скачать
Windows
7
22.07.2016 13.1.0 362.7 [MB] Скачать
Windows
Vista
22.07.2010 080.001.237.001 164.3 [MB] Скачать
Windows
10 — 7
Центр обновления
Mac OS X
10.15 — 10.9
09.10.2019 5.1 572.4 [MB] Скачать
Mac OS X
10.8 — 10.7
12.09.2019 3.1 547.7 [MB] Скачать
Mac OS X
10.6
07.09.2009 1.0.1 18.6 [MB] Скачать

Вы принимаете лицензионные условия при использовании ПО.

Драйверы для МФУ HP PSC:

под Windows 10 — Vista (x32/x64) и Mac OS X 10.15 — 10.6 с поддержкой русского языка.

Серия PSC 1510 снята с производства.

HP PSC 1310 All-in-One Printer series

hp-contact-secondary-navigation-portlet

Select your model

Let HP find my products

HP can identify most HP products and recommend possible solutions.

Search help

Tips for better search results

  • Ensure correct spelling and spacing — Examples: «paper jam»
  • Use product model name: — Examples: laserjet pro p1102, DeskJet 2130
  • For HP products a product number. — Examples: LG534UA
  • For Samsung Print products, enter the M/C or Model Code found on the product label. — Examples: “SL-M2020W/XAA”
  • Include keywords along with product name. Examples: «LaserJet Pro P1102 paper jam», «EliteBook 840 G3 bios update»

Need help finding your product name or product number?

hp-share-print-widget-portlet

Make sure you have the latest Catalina version 10.15.3 installed. Check now

Fix and resolve Windows 10 update issue on HP Computer or Printer. Click here

hp-detect-load-my-device-portlet

hp-product-information-portlet

HP PSC 1310 All-in-One Printer series

Warranty status: Unspecified — Check warranty status Manufacturer warranty has expired — See details Covered under Manufacturer warranty Covered under Extended warranty , months remaining month remaining days remaining day remaining — See details

Warranty end date:

Warranty status types

‘Manufacturer’s warranty’ refers to the warranty included with the product upon first purchase.

‘Extended warranty’ refers to any extra warranty coverage or product protection plan, purchased for an additional cost, that extends or supplements the manufacturer’s warranty.

Warranty types

Warranty removed from product: This product was designated to be returned to HP. Thus, the warranty has been removed from this product.

Warranty withdrawn refurbished product: References a warranty that no longer applies, because the product has been refurbished as was sold ‘as is’ without a warranty.

Product sold by third party: This product was sold by a third party. Any warranty support needed would be completed by the third party that sold the product.

Product has been exchanged: This product has been exchanged for a new or refurbished product. Please use the product number and serial numbers of the new product to validate warranty status.

Product sold without warranty: This product was sold by a reseller. Any warranty support needed would be completed by the reseller that sold the product.

Читайте также:  Как восстановить систему линукс минт
Оцените статью