Hp slate all in one windows

Содержание
  1. Серия моноблоков HP Slate 21-s100 All-in-One
  2. hp-contact-secondary-navigation-portlet
  3. Выберите свою модель
  4. Поиск продукта с помощью HP
  5. hp-hero-support-search
  6. Помощь по поиску
  7. Советы для улучшения результатов поиска
  8. Требуется помощь в поиске названия продукта, номера или серийного номера?
  9. hp-share-print-widget-portlet
  10. hp-detect-load-my-device-portlet
  11. hp-product-information-portlet
  12. Серия моноблоков HP Slate 21-s100 All-in-One
  13. Типы статуса гарантии
  14. Типы гарантий
  15. HP Slate 21 Pro All-in-One PC
  16. hp-contact-secondary-navigation-portlet
  17. Select your model
  18. Let HP find my products
  19. hp-hero-support-search
  20. Search help
  21. Tips for better search results
  22. Need help finding your product name or product number?
  23. hp-share-print-widget-portlet
  24. hp-detect-load-my-device-portlet
  25. hp-product-information-portlet
  26. HP Slate 21 Pro All-in-One PC
  27. Warranty status types
  28. Warranty types
  29. Серия настольных моноблочных ПК HP Slate 17-l000 All-in-One Руководства пользователя
  30. hp-contact-secondary-navigation-portlet
  31. Выберите свою модель
  32. Поиск продукта с помощью HP
  33. hp-hero-support-search
  34. Помощь по поиску
  35. Советы для улучшения результатов поиска
  36. Требуется помощь в поиске названия продукта, номера или серийного номера?
  37. hp-share-print-widget-portlet
  38. hp-detect-load-my-device-portlet
  39. hp-product-information-portlet
  40. Серия настольных моноблочных ПК HP Slate 17-l000 All-in-One
  41. Типы статуса гарантии
  42. Типы гарантий
  43. HP Slate 21-s100 All-in-One Series
  44. hp-contact-secondary-navigation-portlet
  45. Select your model
  46. Let HP find my products
  47. hp-hero-support-search
  48. Search help
  49. Tips for better search results
  50. Need help finding your product name or product number?
  51. hp-share-print-widget-portlet
  52. hp-detect-load-my-device-portlet
  53. hp-product-information-portlet
  54. HP Slate 21-s100 All-in-One Series
  55. Warranty status types
  56. Warranty types
  57. HP Slate 21 Pro All-in-One PC
  58. hp-contact-secondary-navigation-portlet
  59. Select your model
  60. Let HP find my products
  61. hp-hero-support-search
  62. Search help
  63. Tips for better search results
  64. Need help finding your product name or product number?
  65. hp-share-print-widget-portlet
  66. hp-detect-load-my-device-portlet
  67. hp-product-information-portlet
  68. HP Slate 21 Pro All-in-One PC
  69. Warranty status types
  70. Warranty types

Серия моноблоков HP Slate 21-s100 All-in-One

hp-contact-secondary-navigation-portlet

Выберите свою модель

Поиск продукта с помощью HP

HP может определить большинство продуктов и возможных рекомендованных решений HP.

Помощь по поиску

Советы для улучшения результатов поиска

  • Проверьте орфографию и расстановку пробелов — Примеры: «замятие бумаги»
  • Используйте имя модели продукта: — Примеры: laserjet pro p1102, DeskJet 2130
  • Для продуктов HP введите серийный номер или номер продукта. — Примеры: HU265BM18V, LG534UA
  • Для продуктов Samsung Print введите К/М или код модели, указанный на этикетке продукта. — Примеры: «SL-M2020W/XAA»
  • Добавьте ключевые слова вместе с названием продукта. Примеры: «LaserJet Pro P1102 замятие бумаги», «HP 250 G5 bluetooth»

Требуется помощь в поиске названия продукта, номера или серийного номера?

hp-share-print-widget-portlet

hp-detect-load-my-device-portlet

hp-product-information-portlet

Серия моноблоков HP Slate 21-s100 All-in-One

Cтатус гарантии: Не определен — Проверка статуса гарантии Срок действия гарантии изготовителя истек — Подробнее Действует гарантия изготовителя Действует расширенная гарантия. , Осталось месяцев: Осталось месяцев: Осталось дней: Осталось дней: — Подробнее

Дата окончания действия гарантии:

Типы статуса гарантии

Гарантия изготовителя — это гарантия, предоставляемая с продуктом при первой покупке.

Расширенная гарантия — это любое дополнительное гарантийное покрытие или план защиты продукта, приобретаемый за дополнительную плату, который расширяет или дополняет гарантию производителя.

Типы гарантий

Гарантия снята с продукта: Этот продукт был предназначен для возврата в HP. Таким образом, гарантия была снята с этого продукта.

Гарантия отозвана — восстановленный продукт: Относится к гарантии, которая больше не применяется, потому что продукт был восстановлен, как при покупке без гарантии

Читайте также:  Obd авто доктор pro для windows

Продукт продан третьей стороне: Этот продукт был продан третьей стороной. Любая необходимая гарантийная поддержка будет выполнена третьей стороной, которая продала продукт

Продукт был обменен: Этот продукт был обменен на новый или восстановлен. Пожалуйста, используйте номер продукта и серийные номера нового продукта для подтверждения статуса гарантии.

Товар продавался без гарантии: Этот продукт был продан посредником. Любая необходимая гарантийная поддержка будет выполнена посредником, который продал продукт.

HP Slate 21 Pro All-in-One PC

hp-contact-secondary-navigation-portlet

Select your model

Let HP find my products

HP can identify most HP products and recommend possible solutions.

hp-hero-support-search

Search help

Tips for better search results

  • Ensure correct spelling and spacing — Examples: «paper jam»
  • Use product model name: — Examples: laserjet pro p1102, DeskJet 2130
  • For HP products a product number. — Examples: LG534UA
  • For Samsung Print products, enter the M/C or Model Code found on the product label. — Examples: “SL-M2020W/XAA”
  • Include keywords along with product name. Examples: «LaserJet Pro P1102 paper jam», «EliteBook 840 G3 bios update»

Need help finding your product name or product number?

hp-share-print-widget-portlet

Fix and resolve Windows 10 update issue on HP Computer or Printer. Click here

hp-detect-load-my-device-portlet

hp-product-information-portlet

HP Slate 21 Pro All-in-One PC

Warranty status: Unspecified — Check warranty status Manufacturer warranty has expired — See details Covered under Manufacturer warranty Covered under Extended warranty , months remaining month remaining days remaining day remaining — See details

Warranty end date:

Warranty status types

‘Manufacturer’s warranty’ refers to the warranty included with the product upon first purchase.

‘Extended warranty’ refers to any extra warranty coverage or product protection plan, purchased for an additional cost, that extends or supplements the manufacturer’s warranty.

Warranty types

Warranty removed from product: This product was designated to be returned to HP. Thus, the warranty has been removed from this product.

Warranty withdrawn refurbished product: References a warranty that no longer applies, because the product has been refurbished as was sold ‘as is’ without a warranty.

Product sold by third party: This product was sold by a third party. Any warranty support needed would be completed by the third party that sold the product.

Product has been exchanged: This product has been exchanged for a new or refurbished product. Please use the product number and serial numbers of the new product to validate warranty status.

Product sold without warranty: This product was sold by a reseller. Any warranty support needed would be completed by the reseller that sold the product.

Серия настольных моноблочных ПК HP Slate 17-l000 All-in-One Руководства пользователя

hp-contact-secondary-navigation-portlet

Выберите свою модель

Поиск продукта с помощью HP

HP может определить большинство продуктов и возможных рекомендованных решений HP.

hp-hero-support-search

Помощь по поиску

Советы для улучшения результатов поиска

  • Проверьте орфографию и расстановку пробелов — Примеры: «замятие бумаги»
  • Используйте имя модели продукта: — Примеры: laserjet pro p1102, DeskJet 2130
  • Для продуктов HP введите серийный номер или номер продукта. — Примеры: HU265BM18V, LG534UA
  • Для продуктов Samsung Print введите К/М или код модели, указанный на этикетке продукта. — Примеры: «SL-M2020W/XAA»
  • Добавьте ключевые слова вместе с названием продукта. Примеры: «LaserJet Pro M1132 замятие бумаги», «HP 250 G5 bluetooth»
Читайте также:  Windows media player как поставить обложку

Требуется помощь в поиске названия продукта, номера или серийного номера?

hp-share-print-widget-portlet

hp-detect-load-my-device-portlet

hp-product-information-portlet

Серия настольных моноблочных ПК HP Slate 17-l000 All-in-One

Cтатус гарантии: Не определен — Проверка статуса гарантии Срок действия гарантии изготовителя истек — Подробнее Действует гарантия изготовителя Действует расширенная гарантия. , Осталось месяцев: Осталось месяцев: Осталось дней: Осталось дней: — Подробнее

Дата окончания действия гарантии:

Типы статуса гарантии

Гарантия изготовителя — это гарантия, предоставляемая с продуктом при первой покупке.

Расширенная гарантия — это любое дополнительное гарантийное покрытие или план защиты продукта, приобретаемый за дополнительную плату, который расширяет или дополняет гарантию производителя.

Типы гарантий

Гарантия снята с продукта: Этот продукт был предназначен для возврата в HP. Таким образом, гарантия была снята с этого продукта.

Гарантия отозвана — восстановленный продукт: Относится к гарантии, которая больше не применяется, потому что продукт был восстановлен, как при покупке без гарантии

Продукт продан третьей стороне: Этот продукт был продан третьей стороной. Любая необходимая гарантийная поддержка будет выполнена третьей стороной, которая продала продукт

Продукт был обменен: Этот продукт был обменен на новый или восстановлен. Пожалуйста, используйте номер продукта и серийные номера нового продукта для подтверждения статуса гарантии.

Товар продавался без гарантии: Этот продукт был продан посредником. Любая необходимая гарантийная поддержка будет выполнена посредником, который продал продукт.

HP Slate 21-s100 All-in-One Series

hp-contact-secondary-navigation-portlet

Select your model

Let HP find my products

HP can identify most HP products and recommend possible solutions.

hp-hero-support-search

Search help

Tips for better search results

  • Ensure correct spelling and spacing — Examples: «paper jam»
  • Use product model name: — Examples: laserjet pro p1102, DeskJet 2130
  • For HP products a product number. — Examples: LG534UA
  • For Samsung Print products, enter the M/C or Model Code found on the product label. — Examples: “SL-M2020W/XAA”
  • Include keywords along with product name. Examples: «LaserJet Pro P1102 paper jam», «EliteBook 840 G3 bios update»

Need help finding your product name or product number?

hp-share-print-widget-portlet

Fix and resolve Windows 10 update issue on HP Computer or Printer. Click here

hp-detect-load-my-device-portlet

hp-product-information-portlet

HP Slate 21-s100 All-in-One Series

Warranty status: Unspecified — Check warranty status Manufacturer warranty has expired — See details Covered under Manufacturer warranty Covered under Extended warranty , months remaining month remaining days remaining day remaining — See details

Warranty end date:

Warranty status types

‘Manufacturer’s warranty’ refers to the warranty included with the product upon first purchase.

‘Extended warranty’ refers to any extra warranty coverage or product protection plan, purchased for an additional cost, that extends or supplements the manufacturer’s warranty.

Warranty types

Warranty removed from product: This product was designated to be returned to HP. Thus, the warranty has been removed from this product.

Читайте также:  Файл киностудия windows live

Warranty withdrawn refurbished product: References a warranty that no longer applies, because the product has been refurbished as was sold ‘as is’ without a warranty.

Product sold by third party: This product was sold by a third party. Any warranty support needed would be completed by the third party that sold the product.

Product has been exchanged: This product has been exchanged for a new or refurbished product. Please use the product number and serial numbers of the new product to validate warranty status.

Product sold without warranty: This product was sold by a reseller. Any warranty support needed would be completed by the reseller that sold the product.

HP Slate 21 Pro All-in-One PC

hp-contact-secondary-navigation-portlet

Select your model

Let HP find my products

HP can identify most HP products and recommend possible solutions.

hp-hero-support-search

Search help

Tips for better search results

  • Ensure correct spelling and spacing — Examples: «paper jam»
  • Use product model name: — Examples: laserjet pro p1102, DeskJet 2130
  • For HP products a product number. — Examples: LG534UA
  • For Samsung Print products, enter the M/C or Model Code found on the product label. — Examples: “SL-M2020W/XAA”
  • Include keywords along with product name. Examples: «LaserJet P1007 paper jam», «HP 280 G2 Microtower bios update»

Need help finding your product name or product number?

hp-share-print-widget-portlet

Fix and resolve Windows 10 update issue on HP Computer or Printer. Click here

Connect with HP support faster, manage all of your devices in one place, view warranty information and more. Learn more​

hp-detect-load-my-device-portlet

hp-product-information-portlet

HP Slate 21 Pro All-in-One PC

Warranty status: Unspecified — Check warranty status Manufacturer warranty has expired — See details Covered under Manufacturer warranty Covered under Extended warranty , months remaining month remaining days remaining day remaining — See details

Warranty end date:

Warranty status types

‘Manufacturer’s warranty’ refers to the warranty included with the product upon first purchase.

‘Extended warranty’ refers to any extra warranty coverage or product protection plan, purchased for an additional cost, that extends or supplements the manufacturer’s warranty.

Warranty types

Warranty removed from product: This product was designated to be returned to HP. Thus, the warranty has been removed from this product.

Warranty withdrawn refurbished product: References a warranty that no longer applies, because the product has been refurbished as was sold ‘as is’ without a warranty.

Product sold by third party: This product was sold by a third party. Any warranty support needed would be completed by the third party that sold the product.

Product has been exchanged: This product has been exchanged for a new or refurbished product. Please use the product number and serial numbers of the new product to validate warranty status.

Product sold without warranty: This product was sold by a reseller. Any warranty support needed would be completed by the reseller that sold the product.

Оцените статью